Home » 1 Education News » ECAT Test in Pakistan Guide in Urdu

ECAT Test in Pakistan Guide in Urdu

ECAT Test in Pakistan Guide in Urdu

آپ پاکستان کے کسی بھی مشہور اور قابلِ بھروسہ انجنئیرنگ ادارے میں انجنئیرنگ کالج ایڈمیشن ٹیسٹ کے لیے داخلہ حاصل کر سکتے ہیں۔پاکستان میں انجنئیرنگ کے طلباء کے لیے ای کیٹ بہترین آلہ ہے۔انجنئیرنگ پروگرام میں داخلے کے لیے ای کیٹ کا ٹیسٹ دینا ضروری ہوتا ہے اور جو طلباء انجنئیرنگ یونیورسٹی میں داخلہ حاصل کرنا چاہتے ہیں اُن کو بھی ای کیٹ کا ٹیسٹ دینا ہوتا ہے۔پاکستان کے تمام سرکاری اداروں کے سالانہ ٹیسٹ یونیورسٹی آف انجنئیرنگ اینڈ ٹیکنالوجی لاہور میں منعقد کیے جاتے ہیں۔ای کیٹ بنیادی طور پر ایک موضوع ٹیسٹ ہے۔اس ٹیسٹ میں فزکس،میتھ،کیمسٹری یا کمپیوٹر اور انگلش شامل ہیں۔
کی فیس اور درخواست کا طریقہ کار ECAT
ای کیٹ کے داخلے کا اشتہار عموماََ مشہور اخبارات میں آتے ہیں۔ای کیٹ کے درخواست فارم اکثر انٹر کے امتحان کے بعد دستیاب ہوتے ہیں۔ای کیٹ کا ٹیسٹ عموماََ ہر سال انٹر کے امتحان کے بعد منعقد کیا جاتا ہے۔انٹر کا امتحان مئی میں جبکہ ای کیٹ کا امتحان اگست میں لیا جاتا ہے۔امیدوار جو انجنئیرنگ یونیورسٹیز میں داخلہ حاصل کرنا چاہتے ہیں وہ ضروری دستاویزات درخواست فارم کے ساتھ چسپاں کریں۔
ای کیٹ کے درخواست فارم کے ساتھ جن ضروری دستاویزات کی ضرورت ہے مندرجہ ذیل ہے
ڈومیسائل
کمپیوٹرائزڈ قومی شناختی کارڈ
سرٹیفکیٹ یا ڈپلومہ
چھ عدد تصاویر
ٹیسٹ فیس ECAT
ا ی کیٹ ٹیسٹ کی رجسٹریشن فیس ۰۰۴روپے ہے۔ای کیٹ ٹیسٹ کی فیس حبیب بینک لمیٹڈ یونیورسٹی آف انجنئیرنگ برانچ میں جمع ہوگی۔
اہلیت کا معیار ECAT
وہ تمام طلباء جو انٹر یا اس کے مساوی تعلیم حاصل کر چکے ہیں وہ ای کیٹ کا ٹیسٹ دینے کے قابل ہیں۔
کا نصاب ECAT
ای کیٹ ٹیسٹ چار حصوں میں تقسیم ہوتا ہے۔یونیورسٹی آف انجنئیرنگ اینڈ ٹیکنالوجی لاہور ،پنجاب کے تمام سرکاری اداروں سے ای کیٹ کا ٹیسٹ لیتا ہے ۔امیدوار جو ای کیٹ کا ٹیسٹ دنیا چاہتے ہوں وہ تیاری کے لیے کتابیں اور سی۔ڈیز خریدیں جس میں آپ کو ٹیسٹ سے متعلق تمام مواد مہیا ہوگا۔
انگلش سیکشن ECAT
انگلش سیکشن خرابی کا پتہ لگانے،ڈائریکٹ ان ڈائریکٹ،فعال اور غیر فعال آواز،اوقاف اور مترادفات پر مشتمل ہوتا ہے۔
کیمسٹری سیکشن ECAT
ای کیٹ میں کیمسٹری سیکشن بنیادی تصورات،تجرباتی تراکیب،گیسز،مائع،ٹھوس،جوہری ڈھانچہ،کیمیکل بونڈنگ،تھرموکیمسٹری،کیمیائی توازن،حل،الیکٹرو کیمسٹری،ردِعمل کی حرکیات،عنصر کی متواتر درجہ بندی،ایس۔بلاک کا عنصر،گروپ تھری اے اور گروپ فورتھ اے،غیر دھاتی عناصراور نوبل گیسز،منتقلی کے عنصر،نامیاتی کیمسٹری کے بنیادی اصول،غیر حلقی مرکبات،ایرمیٹک ہائیڈوکاربن،الکائیل ہیلائیڈز،الکوحل،فینول،ایتھر،ایل ہائیڈزاور کیٹون،عام صنعتی کیمسٹری اور ماحولیاتی کیمسٹری شامل ہے۔
میتھ سیکشن ECAT
یہ سیکشن نمبر سسٹم،سیٹ،فنکشن اور گروپ،میٹرکس اور ڈیٹرمیننٹ،مربعی مساوات،جزوی کسر،تسلسل اور سیریز،معاوضہ،مجموعہ اور امکان،ریاضیاتی تحریض،نیوٹن کا نظریہ،ٹرگنومیٹری کی بنیاد،ٹرگنو میٹری کی شناخت،ٹرگنومیٹری کے فنکشن اور اس کے گروپ پر مشتمل ہوتا ہے۔
  فزکس سیکشنECAT
یہ سیکشن پیمائش،خط حامل اور توازن،تحریک اور طاقت،کام،گول تحریک،سیال حرکیات،جھولنا،لہریں،جسمانی مناظریات،حرارت اور تھرموڈائینیمکس،الیکٹروسٹیٹکس،کرنٹ الیکٹرک سٹی،الیکٹرومیگنیٹ،موجودہ ردوبدل،ماڈرن فزکس اور نوکلئیر فزکس شامل ہیں۔

0/5 (0 Reviews)
You Can Learn and Gain more Knowledge through our Online Quiz and Testing system Just Search your desired Preparation subject at Gotest.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: